نیروی انتظامی با حرمت شكنان ماه مبارك رمضان برخورد جدی می كند
نوشته شده توسط : iyem

سردار سرتیب 'اسماعیل احمدی مقدم' روز پنجشنبه درحاشیه مراسم رژه پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان مازندران در خزرشهر فریدونكنار در جمع خبرنگاران همچنین بیان كرد: هماهنگی های لازم با اصناف برای پذیرایی مسافران و گردشگران و یا كسانیكه بیمارو یا به نوعی دارای عذر شرعی هستند، شده است.

وی تاكید كرد : اما با مسافران و گردشگران و نیز كسانیكه دارای عذر شرعی و یا بیمارهستند ، اگر روزه خواری علنی كنند به علت كم توجهی و غفلت و روزه خواری در ملا عام د، به شدت برخورد خواهد شد.

وی به تعطیلی طرح های سالمسازی دریا در ایام ماه مبارك رمضان در مازندران اشاره كرد و اظهارداشت: تعطیلی طرح ها با تصمیم مقامات محلی صورت می گیرد و نیروی انتظامی مجری برنامه های آنها خواهد بود.

وی اظهارداشت: امروز دریابانی گیلان و مازندران گزارش مناسبی از وضعیت سواحل دریا ارائه دادند كه رشد خوب در خدمات رسانی به مردم با مشاركت دستگاههای محلی و امدادی را در راستای تامین امنیت جامعه نشان می دهد ولی هنوز به وضعیت مطلوبی دست نیافته ایم.

وی به افزایش كشفیات مواد مخدر در مازندران نسبت به دیگر استانهای كشور خبر داد و گفت: این استان جزو استانهای برتر در كشف مواد مخدر است .

وی ابراز امیدواری كگرد كه با اجرای قانون جدید شاهد افت تولیدات مواد مخدر صنعتی در كشور باشیم.

وی بیان داشت: در حال حاضر قاچاق مواد مخدر از كشور به خارج كنترل شده است و در غرب كشور اقدامات نیروی انتظامی تشدید شده تا از صدور مواد مخدر جلوگیری شود.ك/2

7328/402





:: برچسب‌ها: مدل ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: